Sunday, January 26, 2014

Vozljuben


Pushtena po pajakov konec do zemjata -
od Tebe sum
Razdelena kako atomi vozduh 
a sepak cela kako vozduhot sto go disham-
Od Tebe sum

Zarobi vo mene posadeno seme
Seme na tvojata esencjija
i Pred da me pustis da letam 
se zakolnav da ne go zaboravam sejachot 
ni plodot sto se raga nepovikan. 

No, zaboraviv, 
I se vrzav za sliki i formi, 
za idei I zborovi, 
za iluzii i fantazii.

No, kon tebe  sega se vrakam pak, 
ljubov moja

Vo tvojata svetlina da svetam

da te miluvam 
dodeka kozata ne se izliti
i Togas
 znam, ti druga ke mi dades
Ke me obvies so nea
 I ke me pustis da letam
Da lebdam
 I da se spushtam po pajakovata nishka,
Se vrakam 
pak vo okeanot
 kade me povika nevesta da ti bidam

Ljubov moja,  se znaes

Se sto doaga,  I sto si zamninuva
i se ti e drago
 i se baknuvas so milost...

Podavam raka sekoja nok 
da te dopram

No golema e tvojata voda vozljuben,

Pogolema od ovie zborovi 
I od moite vozdishki.

Sekade te gledam
Kako sto se gledam sebe si
Sekade te ima 
I sekade si se.
Ljubov moja, 
 belo e sega dodeka kopneam 
da bidam so tebe


Belo I shiroko.

No comments: